Hen-House

Hen-House
Hen-House.dk

fredag den 6. februar 2015

FILM = POPCORN TIME

Tiden er inde til gode film... 

især nu hvor vinterferien og Valentin's dag er lige om hjørnet! Synes du det er hyggeligt at putte sig godt op i sofaen og se en god film? Det er herligt at følge med i filmpriser, så
...om du er til Bodil eller Oscar er det altid spændende! Jeg elsker at se de flotte kjoler ;) 

Er der film, nøjes vi ikke kun med at se...lidt mundgodt skal der også være plads til!


 Film = popcorn time!
POPCORN TIME = POPCORN MAKER 
Den kæmpe skrummel af en popcornsmaskine har vi afleveret til genbrug og fået en POPCORN MAKER
...og den er super fin - nem og hurtigt...og fik jeg sagt sundt også!




 POPCORN MAKER popper majs lige så hurtigt som de populær mikroovn popcornposer.... uden fedt (hvis du har lyst) og uden anden spændende "kemi". 

Jeg har skiftet poserne ud med "rigtige" majskerner ! Majskerner er også meget billigere og du sparer kalorier ved at lave popcornene selv! 



En ekstra bonus er, da jeg har ikke så meget skabsplads, at den kan klappes sammen...smart! 
Se bare HER

Nu er jeg ikke total sundt hele tiden, vel? 
Der er masser af "popcorn inspiration" rundt omkring, men den helt GRANDE FINALE har jeg fundet hos


Loui og Bearnaisen! Super inspirerende opskrifter!

 Jeg er helt pjattet med 



...."and the Oscar goes to______" ....jeg kan ikke vælge :) kan du?


Så frem med lakridspulver, kaffe og chokolade og der er dømt filmhygge! 

Er det ikke nu vi skal have det godt! ...også når det gælder popcorn!




De bedste film og vinter hilsener fra

Diana

P.S. Hvis du har lyst så er der et POPCORN TILBUD lige HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar